Utrecht, Nederland

Nog zeven nachtjes slapen

16 augustus 2017 - Utrecht, Nederland

Lieve allemaal,

Op Donderdag 24 augustus vlieg ik naar Dublin met twee meisjes die ook in Limerick gaan studeren. Over één week dus. Op zondag kunnen we pas in onze campus huizen terecht dus gaan we eerst in een AIRBNB alvast de stad verkennen en de nodige dingen aanschaffen.

Natuurlijk heb ik er super veel zin in maar ook is het gek om alles in Utrecht af te sluiten. Mijn kamer is leeg en mijn spullen zijn verdeeld over meerdere locaties. De koffer heb ik al twee keer opnieuw ingepakt. Ik sta ervan te kijken dat ik zoveel spullen heb en géén idee heb van wat ik nou wel of niet mee moet nemen met enkel een koffer en een rugzak. Maar ook realiseer ik mij dat het eigenlijk niet heel veel uitmaakt wat ik mee neem, het is toch wel goed.

Met nog een week te gaan merk ik dat ik zelf maar ook andere niet door hebben dat de vakantie opeens zo snel is gegaan. Voor ik het weet moet ik mijzelf afvragen of ik mensen nog zal zien voor ik wegga.

Maar naast het afscheid nemen is er ook het welkom voelen. Zo stroomt het deze week met mailtjes van University of Limerick (UL) over de orientation week en praktische zaken waardoor het steeds meer echt wordt dat ik straks in Ierland studeer en ik sta te trappelen om aan dit avontuur te gaan beginnen.

Liefs,

Jasmijn

1. Piet en joanita:
    17 augustus 2017
    Heel veel Succes en veel plezier gr